پوست سالم به طور طبیعی
نوشته شده توسط : saadat0011

 

 

 

 

 

 

 

 

پوست سالم به طور طبیعی

طبیعت مانند روح سالم شما ، به روح سالم ما دامن می زند. ما در حال تحقیق و همکاری با دانشمندان و متخصصان پوست در سراسر جهان هستیم تا از قدرت درمانی ترمیم کننده ترین مواد طبیعی در طبیعت باز کنیم ، محصولات کاملاً اثبات شده بالینی را به شما ارائه می دهیم که پوست شما را پرورش می دهند و از آن مراقبت می کنند ، بنابراین می توانید از مهمترین موارد زندگی مراقبت کنید.

 

ریشه های ما

 

با اعتقاد به طبیعت راز سلامتی انسان است ، دو برادر آمریکایی ، سیدنی و آلبرت موشر ، مطالعه فواید جو دوسر را از سال 1945 آغاز کردند. جو دوسر ماده ای بود که از زمان های بسیار قدیم به دلیل توانایی تسکین و تغذیه پوست ، در مراقبت از پوست استفاده می شد. برادران قدرت جوی دوسر کلوئیدی خرد شده برای بهبود پوست خشک و آسیب دیده را کشف کردند. متخصصین پوست معروف مایو کلینیک کار پیشگام خود را به رسمیت شناخته و Aveeno ® نام تجاری متولد شد.

از آن زمان ، ما 70 سال شواهد بالینی منتشر کرده ایم که از مزایای نه تنها جو دوسر ، بلکه سایر مواد طبیعی پشتیبانی می کند.

اخیراً ، تحقیقات ما در پیشرفت درک علمی میکروبیوم در سراسر بدن انسان ، در هر مرحله از زندگی نقش اساسی داشته است. امروز، Aveeno ® دانشمندان کارشناسان صنعت در تنوع میکروبی از هر دو پوست سالم و در معرض خطر هستند.

ما با دانشمندانی که در حال کشف مواد طبیعی تقویت کننده رفاه پوست هستند همکاری خواهیم کرد ، زیرا ما به میراث نوآوری خود توجه داریم.

و این یکی از دلایل Aveeno است ® تبدیل به یک نام تجاری زیبایی جامع که پیشنهادات تبدیل محصولات برای بدن، صورت، مو، خورشید و مراقبت از نوزاد رشد کرده است.

 

چگونه این دو را متعادل کنیم؟

 

ابتدا ، ما مواد طبیعی خود را با دقت در شرایط ایده آل پرورش داده ، سپس آنها را به روشی دوستدار محیط زیست برداشت می کنیم.

 

فرآیند فعال سازی ما ، خوب بودن طبیعت را بدون گرمای بیش از حد یا حلال های شیمیایی غیرضروری حفظ می کند. این بدان معنی است که مواد طبیعی ما خالص و قوی هستند.

 

سرانجام ، فرمول های خود را متعادل می کنیم و آنها را آزمایش می کنیم. 

 شورت لینک: https://b2n.ir/t15998

 

 





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: